måndag 13 oktober 2014

Bonusbild m dikt nr 31



                                   Nu vill jag lyfta mina vingar som du gör min ängel !
                                                Liksom alla fåglar stora som små!

                                         Jag har suttit på mitt berg och tittat  på er!
                             Även läst om änglar som finns i himmelen och på vår jord.

                                                  Nu vill jag visa mina vingar !
                                  Såhär flyger jag och det går också väldigt bra.

                    Alla har vi våra flygknep att ta sig fram. jiiihaaaa!!! HERE I COME!!!!
                                         Håll näbben i styr! o sikta dit du vill nu!!!

                     Vill fler följa med ? Javisst !men hindra mej bara inte så är det okey!
              Min tid är för dyrbar att bara prata strunt, när jag nu  är mogen för en provtur.

                          Tja !jag vet redan att jag kan flyga ,men det var ett tag sedan,
                           Man måste värma upp lite o sträcka ut  o tänja varje muskel.
                                                         Så ska det här gå bra.




                                                      Fotograf Micaela Waldetoft.
                                                    Blogg artbymicaela.blogspot.se/

                        Smycket designad av Liselotte Klingener Silversmycke & Design