söndag 12 oktober 2014

Bonusbild m tankar.


                                       Åh vad jag mår gott att få luta mig på dig ibland.!
                                                                   Visste du det?
                                                      Blir lugn o trygg att få känna dej!
                                                            Det är viktigt för mig!.
                                        Jag ger så mkt av mej  o jag hoppas du känner det?

                                  Men det kan vara svårt att förstå, om du ej säger någonting.
                                                           Måste inte säga något,
                           Men känslan att det går bra att jag gör det o du tycker om det o mej.
                                 Men ibland vill man allt få höra .- Jag tycker om dej min vän!

                                                           Va ! - Vad sa du nu träd?
                                                                Åh ! Hörde jag rätt?!

                                                    -Stå här hos mig, så länge du vill.
                                  -Jag är ju här! o din värme känner jag så väl.min vän!
                                                    -  Be ej om ursäckt att du finns till!!
                          Vi ska finnas för varann o ge stöttning ock kärlek till alla som vill.
                                                          Så njut o luta dej på mej igen!
                                           Slappna av !så blir du  lugn o fin min vän!
                                                                  Här står du bra!

                                                           Åh Tack för dom orden!
                                         

                                                                   




                                                          Fotograf Micaela Waldetoft
                                                        Blogg artbymicaela.blogspot.se/