fredag 31 oktober 2014

Minnen



                      Jag hade kontakt med min  goa korograf Sonja Gube från Göteborg idag.
                          Vi arbetade ihop i Växjö  då jag spelade Nyårs Revy i ca 8 år..

                                   Under åren 86-93 Det var en helt ny värld men oj!!!
                                              vad roligt! o vad jag lärde mig mkt.

                              Fick arbetat med Eva Bysing, Brita Borg,Hans Lindgren 
                                           ( berättaren i Tjuren Ferdinan på julafton)
                                  mm. så jag tänkte jag visar par bilder från den tiden.
                                                             Är ni beredda?!





                                                                   Såja!

                                                   Lite glimtar av mitt gamla liv.
                                    Kanske man en dag står på scenen igen who knows!

                                                    Allting har sina  faser i livet.



                                                    Fotograf Micaela Waldetoft
                                                  Blogg artbymicaela.blogspot.se/