tisdag 7 oktober 2014

Kloka ord






 Ta emot min hand!
 Jag LÖVAR dej !
Den vill dig bara väl.


                 


                                          NEJ!
                              Vänd dej inte om!
                          Se framåt o lita nu på mej .

                       Nya steg o lärdom vi båda tar.
                              Man lär av varann.
                                Var ej för stolt.!
     
                     Jag vet!Det är inte alltid så lätt!
                           Men det är livets skola.
.
                               Lär man sig inte !
                     Så får man gå om lektionen.


             Jaha!....
    Du åt en banan !
            fniss!

  Här står jag o predikar!
            Ha Ha !

 Där fick jag mej en snärt på näsa!                Helt rätt!...

      Ville bara väl!








                 Nu ska jag simma  o ta  det lugnt !
                          Kanske du vill följa med?

                                 Inga problem!

                         Det finns plats för dig med.!
     









                       
                 Ha en kärleksfull dag!!!
                       
                 Sol o värme till er alla!