tisdag 24 maj 2016

Åsas NATUR liga gympa övningar!

Ja!!! Där är ni ju!!!
Såg er inte först!
 För jag beundrar UTSIKTEN av denna vackra FJORD vi har här i UDDEVALLA.
     på Västkusten.mm....Fantastiskt!!..



                                                    Men nu är jag fokuserad på er fina ni!
                             Varmt välkomna till Åsas NATUR liga enkla gympa övningar 
                                                     i all enkelhet på jobbet eller var som helst.!

                                                              Vi tar det lugnt o sakta !
                                  Steg för steg, så alla i HELA VÄRLDEN HÄNGER MED . 
                                                              Alltså INGEN STRESS! 
                                                            Ni kommer precis som ni är!.
                                     
                                                                    Då BÖRJAR VI !!
                                 Följ med mig på min arbetsplats i ALL ENKELHET som sagt va fniss!



                                            Lokalen är ÖPPEN o FRISK o god UTRYMME.
                                                 Sånt är VIKTIGT i sitt SKAPANDE! 

                                     Att man liksom får ta sin plats o känna  FRIHET på något vis.
                        För att kunna FÖRMEDLA sin SkaparKärleksenergi  o DUKa upp!
                                                       O NÅ UT sen till VÄRLDENs alla hörn.

                                                          Det här MÅR JAG BRA AV.!
                                                            Pröva ni med!! Att måla.
                                       Jag började måla  Ladugårds väggen hemma med far 
                                              Kanske det var här grunden till målningen börja ? 
                               Ja det va visserligen en GRUNDFÄRG FÖRST!! men ändå! fniss!
                                                    Ja det här är lite av min humor ska ni veta. .


Ja det får bli bra för idag . välkomna igen .
Kram på er. Vi ses!


fotograf mickaela waldetoft


#uddevallakomun #konståsa #evjaåsa #naturligagympaövningar #kärlek #världen #skapa #kreativ 
#hälsa #utsikt #konstnärinnaåsa #healing #änglar #frihet #läkande #medecin