onsdag 25 maj 2016

Åsas NATUR liga gympaövningar


Åsas NATURliga gympaövningar.


Zzzzzzz  .....zz .....                                           Nämmen !!   Är ni REDAN HÄR?


Jag somnade visst! Blev trött ifrån gårdagens övningar.
Hann måla lite efteråt, men jag trodde ju inte....GÄSP !...förlåt mej... att jag skulle SOMNA..
GÄSP!!..     åh det va väldigt....



     Jag tror NI får faktiskt återkomma om en stund  så jag får VAKNA TILL o gjort mig i ordning.
                                                      Så kör vi igång sen igen..
                                                                       KRAM!



                  Nu ska vi se här....... där är penseln.... tandborsten... parfymet. men var ligger?
                                ...Jaaaa dääääär..! Ååååh Jag trodde jag hade TAPPAT DEN!....
                                                          MITT ..Älskade LÄPPSTIFT.!
                                                                  Dagen är RÄDDAD!
                                                       
                                                         Så...... ja... det blir bra...............

            Nämmen!.. Är ni KVAR?? Vad roligt ! .... Men det tar en stund till innan vi kör igång.
                                                   Så kila iväg lite så ses vi senare. Okey!