måndag 16 maj 2016

Dikt av Åsa S Maj 2016

Bara håll om mig är du snäll!
Bara håll min hand min vän.
Bara le åt mig en stund o jag mot dej.
Bara krama mej så jag kan somna om igen.
Bara smek min kind är du snäll.
Bara finnas här för mig en liten stund.
Bara inte lek med mig nu.
Bara vila o ligg bredvid mig.
Bara vara tyst är en gåva som jag behöver nu.

Bara känna denna närhet,det får mig att samla ihop mig
 så kan jag resa mig upp o ta nya steg på min väg igen.
Du lyssnade på vad jag bad dej om.
Det KÄNDES SÅ TRYGGT FÖR MIG.
 Bara  DETTA att visa respekt är ett läkande på många sätt.
Så håll om mig en liten stund nu är du snäll min vän.!
 O ETT STORT TACK från mitt HJÄRTA !
Det börjar REDAN kännas lite BÄTTRE o LUGNARE INOMBORDS IGEN.
TACK! TACK!TACK!tack!.....tack!.........................tack!.......................................tack!



fotograf mickaela waldetoft.

#natur #vila #krama #löve