fredag 27 maj 2016

Åsas NATUR liga gympaövningar

Åsas NATUR liga gympaövningar

Hej på er igen ALLA!!!!

-Nämmen MICKAELA!!!!! (min  underbara fotograf )
-vAD Är dEt ????
-Blev det LITE SENT IGÅR?
-LINSEN är lite SUDDIG .så om du kunde FIXA till den  så....
-Nja... Visst Åsa ! INGAAA PROBLEM......
-Det var väll bra.

Ja vi närmar oss nu AVSLUT på denna Åsas NATURliga gympa övnings kurs!



Ni har fått följt med mig på MITT ARBETE i några DAGAR.


Det kan vara TIDS KRÄVANDE ,FOKUSERANDE o 
Det ÄR inte TILL ATT BARA MÅLA........

 Man måste även få VILA LITE KROPP O SJÄÄÄL. !
eller  vad säger ni?


                                          (En kraftig VINDPUST kom precis vid tagningen.)
                                            Opps!!!! hjäälp!!..mickaela !! Såg DUUUU!!!

-Jaa ..jag sååg o har förevigat det också.. lugn Åsa!
Allt FALLER på PLATS ska du se!
-Hm.. ja det får vi allt hoppas!!! fniss
 Toka där!
-Vad sa du?
-Inget hjärtat! Vi fortsätter nu.


                        Utsikten från MITT ATELJE FÖNSTER vart o är såå FANTASTISK!




Favorit BILDERNA från er goa NI där ute i världen har vart DESSA TVÅ! Tack !

Känns lite VEDMODIGT att avsluta NU . Det finns alltid en BAKSIDA.
 Men så är det  alltid. Livet går vidare.

Nya ÄVENTYR o NYA Möjligheter kommer o väntar runt HÖRNET.
 Vi får väl se vad nästa roll jag kan få uppleva o GÖRA i MITT LIV!
I  MINA DRÖMMARS STAD.
  Vi har haft Sååå roligt JAG o MIN fiiiina fotograf Mickaela Waldetoft.
o Jag ÖNSKAR ER ALLT GOTT O STORT TACK !
FÖR ATT NI VILLE VARA MED
på Åsas NATUR liga gympaövningar som ni kan få ha NYTTA AV i ERA LIV från MIG.
Ha NU en KÄRLEKSFULL DAG!
Kram Åsa!


         (viskandes ) ...... -Pss!! Detta KORT vet INTE åsa om..... att jag har tagit.. fniss !
                        Säg inget .. fniss!.. det får bli lite mellan er o mig fotograf mickaela.... fniss
                                                           kram till er alla med från mig.!


fotograf mickaela waldetoft


#evjaåsa #uddevallacity #friskvård #konståsa #skapnde #vila #kärlek #drömmar #instruktör #njuta