onsdag 25 maj 2016

Åsas NATUR liga gympaövningar


Åsas NATURliga gympaövningar

Hej igen!
Jag tror vi faktiskt tar lite eftermiddags gympapass också idag!
 Det gick ju så bra på morgonen .  eller hur?
Då kör vi igång!



                                                                      Övning Nr 2

                             Nu ska vi både sträcka  ut o uppåt  med armarna så gäddhänget ej syns!
                               Ta gärna någon tyngd för att liksom få musklerna att växa o bli stora. 
                                                       I mitt fall som är nu på mitt arbete .
                                                        Tar jag HATTEN TILL HJÄLP!
                                                                       Nog så tungt.
                                                  Lite HATTANDE men det ska nog gå bra 
                                Hade jag inte HATT den så.... ja  då hade jag inte HATT den.
                                                                          Vi fortsätter....


                                                              Sträck lite till uppåt!!...
                             Lite till...!  Såja...Ja nästan  så att HÅRET RESER SIG . Perfekt!


                                Bra..! Nu börjar det likna något..Svettdropparna börjar sakta komma.
                                             Jasså!!.. nähe .. Det börjar regna???? Okey!
                                          Jag som trodde jag hade tagit i riktigt bra !!ja ja.

                                                           Kör ett  par gånger till så....!
                               Så blir ni så långa så SKAGEN MÅLARNA I Danmark kan se er
                                                         KLART  o TYDLIGT Fniss!



                                                     Sååå! Tror det får vara bra så för idag .
                                                                     Tack ALLA NI!
                                             Ha en fin kväll.! Vi ses igen för nya övningar.
                                                                       Natti! Natti!



                       Men några penseldrag ska jag nog ta innan kväll..... såja.. ser bra ut... mmm
                                         Kanske lite mer grönt där...... ja...eller blått kanske.... eller?





fotograf mickaela waldetoft

#evjaåsa #uddevallakomun #love #skagenmålarna #konståsa #åsasnaruligagympapass #friskvård