lördag 28 maj 2016

Åsas NATUR liga gympaövningar

Åsas NATUR liga gympa övningar.


Mitt TACK TAL !

                                          Såhär ska det se ut i SKÄRPT KAMERA LINS!!
                                      -fniss!( från mickaela fotografen kom detta fniss ifrån )


                                        Med MYCKET KÄRLEK ifrån MIG till ER ALLA!




                          Älskar DENNA UTSIKT ÖVER VÅRAN  FJORD  till DENNA STAD!

                         Här står jag ofta o JOJKAR  o SJUNGER mina helande sånger  till LIVET!
                                                                        Jag får säga som
                                                               ARJA SAIJOMA  sjunger.
                                                             Jag VILL TACKA LIVET.!!....

                                                        Att jag fått flera chanser till livet igen .
                Vi går på livets skola.... Lär man sig inte får man gå om lektionen tills vi gör det.




                                                                          Vem vet !
                             Kanske det ska bli en dag att jag JOJKAR för er HÄR eller
                                                             NÅGON ANNANSTANS!?
                                                    Vilken LYCKA DET HADE VARIT !

                             Sen att jag Även FÅTT göra denna NATUR liga gympaövningskurs nu!
                                                   Med ER ALLA i HELA VÄRLDEN!
    
                       Utan ER o DIG MICKAELA !(fotografen) så hade det EJ blivit något AV.
                                                          Med lite glimt i ögat o att Våga!!!

                                                         Tack sååååå MYCKET FÖR MIG!
                                                        Jaaaa.. VI kan väl säga det SÅHÄR! 

                                                                  TACK SKA VI HA!


                                                                      NAMASTE !




fotograf mickaela waldetoft

#konståsa #evjaåsa #friskvård #fjord #sunningebron #uddevallakomun #kärlek #namaste #lycka #dröm